Asiakastyytyväisyys on meille tärkein asia. Haluamme, että jokainen asiakaskohtaaminen on laadukas ja lämmin. Toimimme luotettavasti ja ammattitaitoisesti.
Mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä asiakaskäynnin jälkeen palvelumme laadun takaamiseksi.
Kyselyssä asiakas arvioi kokemustaan vastaamalla tiettyihin kysymyksiin ja antaa halutessaan meille myös avointa palautetta.
Asiakkaamme haluavat suositella Rokotepalvelua
Mittaamme asiakastyytyväisyyttä mm. nettosuositteluindeksin, NPS:n (Net Promoter Score) avulla. NPS-luku kertoo, kuinka paljon ihmiset ovat halukkaita suosittelemaan yritystä.
NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100 ja +100 väliltä. Mitä korkeampi mittarin lukema on, sitä useampi asiakkaamme kertoo suosittelevansa meitä. Tulosta pidetään yleisesti hyvänä, jos NPS-luku on 50.
Saimme juuri uusimmat asiakastyytyväisyystulokset, eikä parempaa luettavaa voisi olla. 580 asiakastamme antoi meille marraskuussa arvionsa.
Tämän hetken mitattu tuloksemme on 93!
Oliko asiakaspalvelu hyvää? 4 & 5 98,62 %
Olitko tyytyväinen henkilökunnan osaamiseen? 4 & 5 98,45 %
”En voisi olla ylpeämpi henkilöstöstämme. Asiakkaidemme palaute on aivan huikean hieno ja myös avoimet kommentit ovat häkellyttävän mukavaa luettavaa. Olemme iloisia ja kiitollisia.”, sanoo Rokotepalvelun toimitusjohtaja Olivia Kuusinen.”
Muun muassa kysymykseemme ”Mitä voisimme tehdä paremmin?”, asiakkaidemme avoimet kommentit tukevat poikkeuksellista NPS-tulostamme:
”Älkää muuttako mitään”
”Ette mitään”
”Homma toimii hienosti”
”Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu”
”Hoitaja oli ammattilainen”
”Erittäin helppo ja miellyttävä kokemus”
Kyselyyn vastaaminen
Asiakkaalle lähetettävään kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista. Vastausten saaminen on meille tärkeää, jotta ymmärrämme asiakkaiden kokemusta ja pystymme kehittämään toimintaamme entisestään jatkossakin. Haluamme säilyttää saavuttamamme palvelun tasomme ja tavoitella jopa sen ylittämistä.
Kiitos!